Saturday, February 4, 2012

summary part 5 =)

assalamualaikum...

sudah agak lama rasanya sy tdk mengupdate blog ni. bukanye malas tapi tak berkesempatan. (alasan)
actually its been two weeks since i've finished my part 5 final exam. dlm masa 2 minggu tu berulang alik dari kedah ke perlis pegi belajar keta and now i got my P license for both motocycle and car. syukur alhamdulillah. 
ok sy nak cerita sikit what happen to me and my friend before our final exam. we have to move out from our rental house coz some problems. it kind of benda-halus-thing. actually dlm rumah tu ada benda halus yg kita tak boleh nk nmpak. mulanya kami try bersabar smpai end of this semester but we can hold any longer sbb kawan  sy dh start tak boleh tido, sakit badan and macam2 lagi la. klimaknya bila mlm tu sedara sy dtg bg ubat then dye ckp benda tu ada kt dapur. at that time jugak sy ajak my friends keluar dari rumah tu pegi uitm sbb 3 org kawan lagi ada test so tgl kami berdua je la. then mlm tu jgak kul 11 kami blek stay kt rumah sy. tpaksa la berulang-alik dr kedah ke perlis lebih kurang sebulan. tak pernah terfikir benda2 mcm  tu akan jadi kt saya. 

so leave that creepy story.
this monday i'll start my intern at TM alor setar. i'm so nervous to start intern at new place with new people. wish me luck. oh ya those 1 malaysia voucher i've spent all of them. i've bought al-Quran for my mother and buku2 ilmiah. balance tu sy beli alat tulis and  a few novels.

enough of those story. got to go. till we meet again.

salam,
ctayesya

No comments:

Post a Comment