Tuesday, October 11, 2011

quick update

assalamualaikum...

actually saya tak tao nak tulis pasal apa..
tp memandangkan dah 4 bulan saya tak jenguk blog nie,
saya gagahkan jugak jari ni menaip.
nothing special happen during this 4 months.
cuti sem saya keje. dapat la duit sikit.
then habis je cuti balik ke arau tercinta :)
then sibuk pasal nak cari tempat practical.
saya dh try kat PKNK alor setar.
don't know the answer yet. hope will get it. amiinn!!!
ok the other news is saya ambik lesen sem nie.
umur dh 22 baru nak ambik lesen kan. hehe
kalau tak salah 2 minggu lepas saya dgn housie nak pegi timah tasoh
sbbnye tgk kt TV tempat tu mcm cantik je.
but the truth is biasa2 saja.
so alang2 dah dekat dgn gua kelam, kami pon decide pegi sana.
nice place, tapi tak boleh masuk dalam sebab takde letrik..
i wanna share some picture


 GUA KELAM

 sesi mengurut badan lepas jalan seharian. singgit je :)

 shoping barang dapur


No comments:

Post a Comment