Tuesday, January 25, 2011

first contest eva



assalamualaikum...



tadi masa blogwalking terjumpa satu contest nie kt blog


A Tale of Fatin Yana
tuan punya yang buat contest nie is

si gadis bermata coklat!

pic hitam putih paling cool !



tetiba jew saya rasa mcam nk join jew contest nie..
bley tak..??
^_^

makanya saya pertaruhkan pic ini





ok x?
ok la tu..
ye dak..


so syarat nk join contest nie is pew yang korang nk wat dengan 100 hinggit..?

tu hadiah contest nie..
dapat duit weyh..


ok kalau la saya dapat 100 hinggit tu saya nk beli bf shirt banyak2..

suke sgt2 sbb it look simple and comfortable..
^_^

and and tarikh ttup contest nie

1 MARCH 2011..
lambat lagi..
so sesiapa yang nk join boleh lagi nie..
saya tag semua yang rasa nak join ok..
join jgn tak join..
^_^

2 comments: