Friday, December 31, 2010

goodbye 2010, hye 2011

assalamualaikum...

hye2 korang...
ape korang wat malam nie...
sambut tahun baru kew..???
sambut elok2 ok..
don't noty2..
=)

saya juz like any other years..
celebrate kat rumah saja..
home sweet home kan..
this year banyak benda jadi dalam hidup saya..
sedih mahupon gembira..
saya jadikan tu semua sebahagian dari pengalaman hidup saya..

tahun nie cukup 2 tahun saya bersama my incik yayang terchenta..
love u <3 *mood gedik skit =)
hope we'll be together forever..amiin

habiskan diploma di uitm jengka pahang..
kiranya last sem with member2 kat sana la...
we had so much fun..

get a quiet good result for my diploma...
so that mean i can grad on time..

further my study at uitm arau which is very near to my house..
(tp tak de la dekat sampai boley jalan kaki bagai)

dapat kawan baru yang sgt2lah sporting
dan tak lupa my one and only housemate, roomate n bedmate.

owner tempat saya menyewa meninggal dunia..
ramadhan and hari jumaat..
she's so lucky..
smoga rohnya dicucuri rahmat..

family problems yang tak selesai2..
=(

my convocation day..
and finally i'm a diploma holder..

get the unexpected result for my 1st semester
for degree..

dating dengan my incik yayang selepas 8 bulan tak jumpa..
lama kan..?
very2 happy..
=)

END OF 2010


azam for next year is i hope everything this much better than 2010..

No comments:

Post a Comment